Uw bestelling

  • Uw bestelling

  • Uw gegevens

  • Betaling

  • Afgerond

  Er zijn nog geen kaarten geselecteerd.

Bekijk ons programma om kaarten te bestellen voor uw favoriete voorstellingen.

Informatie over kaartverkoop

Kaartverkoop / Reserveren / Afhaal / Betaling
U kunt uw reservering met iDeal betalen en de kaartjes worden daarna direct per e-mail verstuurd.

Hoe werkt het?
Maak uw keuze voor een voorstelling in het bovenste kader en vul het formulier verder in met uw naam, e-mailadres en het aantal te bestellen kaartjes
Bij het invoeren van uw bestelling kiest u voor de optie 'Kopen via iDeal'. Vervolgens kunt u via een beveiligde verbinding via uw eigen bank de iDeal betaling uitvoeren. Op de pagina's voor de iDeal betaling wordt verder uitgelegd hoe de betaling voor uw bank werkt. 
Wij rekenen € 1,00 per transactie aan verwerkingskosten, onafhankelijk van het aantal bestelde kaarten.
Na de betaling krijgt u automatisch een e-mail met daarin uw digitale kaarten. Deze kunt u uitprinten of u krijgt, onder vermelding van uw naam en bestelnummer, toegang tot de zaal.

Ik heb een vraag over bestellingen, maar kan het antwoord niet vinden?
U kunt altijd contact met ons opnemen door middel van een e-mail naar reserveren@annatheater.nl of telefonisch op nummer 06-28104333. Dit nummer is bereikbaar op werkdagen tussen 14.00 en 19.00 uur. Op voorstellingsdagen is de telefoon bereikbaar vanaf 11.00 uur. 

Ik heb kaarten besteld, maar nog niets gehoord of ontvangen?
Controleer altijd de spam- of junkfolder in uw e-mailbox. Regelmatig komt het voor dat geautomatiseerde e-mails zoals die van ons (onterecht) als spam worden gezien. Alsnog geen mail of bevestiging? Neem dan even contact met ons op.

Zijn er ook rolstoelplaatsen beschikbaar?
Ja, geef aub bij het aanvragen van uw reservering aan dat u rolstoelplaatsen wenst.